.

Interreg Výzvy, prieskum trhu

Verejné obstarávanie - výzva na predloženie cenovej ponuky

Preklady dokumentácie - výzva na predloženie cenovej ponuky

Manažér publicity - výzva na predloženie cenovej ponuky

Cirkevný zbor Evanjelickej cirkvi augsburského vyznania na Slovensku Dolný Kubín

Telefón: +421 43 586 21 18    e-mail: ecavdk@gmail.com   web:  www.ecavdk.webnode.sk

Dňa: 19.05.2017

Výzva na predloženie cenovej ponuky podľa zákona 343/2015 Z.z o verejnom obstarávaní

Verejný obstarávateľ týmto vykonáva prieskum trhu na služby, ktoré nie sú bežne dostupné na trhu podľa §117 zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov pre :

Manažér publicity pre projekt s názvom: "Spoločne putujeme už 500 rokov" schváleného v rámci Programu Interreg V-A Poľsko-Slovensko 2014-2020 (PLSK.01.01.00-SK-18-0038/16)

1. Identifikácia verejného obstarávateľa:

Názov organizácie Cirkevný zbor Evanjelickej cirkvi augsburského vyznania na Slovensku Dolný Kubín

IČO: 031902502

Štatutárny zástupca: Mgr. Rastislav Stanček, Ing. Zuzana Kubačková

Sídlo organizácie : Hviezdoslavovo námestie, 1666/34

Internetová adresa: www.ecavdk.webnode.sk                  Email: ecavdk@gmail.com

Kontaktné miesto: Hviezdoslavovo námestie, 1666/34

Kontaktné osoby: Ing. Eva Vajzerová       Telefón : 0907 823 221           e-mail: ecavdk@gmail.com

2. Druh zákazky.

Prieskum trhu podľa §117 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon) na služby , ktoré nie sú bežne dostupné na trhu.

3. Názov zákazky:

Manažér publicity pre projekt s názvom: "Spoločne putujeme už 500 rokov" schváleného v rámci Programu Interreg V-A Poľsko-Slovensko 2014-2020 (PLSK.01.01.00-SK-18-0038/16). CPV: 79341200-8 Manažment reklamy

4. Predpokladaná hodnota zákazky: 1 466,67,- EUR bez DPH

5. Obsah predmetu zákazky:

Manažér publicity pre projekt s názvom: "Spoločne putujeme už 500 rokov" schváleného v rámci Programu Interreg V-A Poľsko-Slovensko 2014-2020.

Špecifikácia:

  • Zodpovednosť za publicitu v zmysle ," Príručky/pokynov pre prijímateľov a prijímateľov ohľadom propagácie projektov podporovaných v rámci Programov EÚS 2014-2020 "dodržanie legislatív. podmienok zabezpečovania a obstarávania propagácie a publicity, aktualizácia www. stránky ecav, podávanie inzerátov v zmysle projektu, príprava podkladov pre materiály publicity).
  • Predpokladaný počet hodín: 220 do 30.10.2018
  • Uchádzač v ponuke uvedie jednotkovú cenu za hodinu a celkovú cenu za zákazku.

6. Možnosť predloženia variantných riešení: Nie

7. Trvanie a rozsah zákazky: podľa požiadaviek verejného obstarávateľa

8. Hlavné podmienky financovania a platobné podmienky alebo odkaz na dokumenty, v ktorých sa uvádzajú: splatnosť faktúr 14 dní

9. Podmienky účasti uchádzačov: Uchádzač splní podmienky účasti predložením cenovej ponuky v termíne uvedenom v tejto výzve a spôsobom uvedeným v tejto výzve. Objednávateľ môže pred vystavením objednávky, respektíve uzatvorenia zmluvy požadovať predloženie dokladu o oprávnení dodávať službu podľa tejto zákazky.

10. Lehota na predkladanie ponúk: Do 29.05.2017 do 19.00 hod.

11. Spôsob a adresa, na ktorú sa majú ponuky doručiť

Ponuky sa predkladajú elektronicky na adresu: ecavdk@gmail.com

12. Kritériá na hodnotenie ponúk: Kritérium: najnižšia cena

13. Vyhodnocovanie ponúk: Dňa 30.05.2017

14. Ďalšie informácie verejného obstarávateľa : Ponuky uchádzačov musia byť vypracované v rozsahu a forme podľa požiadaviek verejného obstarávateľa podrobne stanovených v tejto výzve.

S úctou

Mgr. Rastislav Stanček, zborový farár

Publicita projektu - výzva na predloženie cenovej ponuky

Texty pre publikácie a bannery - výzva na predloženie cnovej ponuky

Zhotovenie DVD pre projekt s názvom:
"Spoločne putujeme už 500 rokov"

Zabezpečenie občerstvenia - výzva na predloženie cenovej ponuky

Zabezpečenie dopravy - výzva na predloženie cenovej ponuky 

Cirkevný zbor Evanjelickej cirkvi augsburského vyznania na Slovensku Dolný Kubín

Telefón a e-mail: +421 43 586 21 18 www.ecavdk.webnode.sk

Dňa: 19.6.2018

Výzva na predloženie cenovej ponuky podľa zákona 343/2015 Z.z o verejnom obstarávaní

Verejný obstarávateľ týmto vykonáva prieskum trhu na služby podľa §117 zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov pre :

Zabezpečenie dopravy pre projekt s názvom: "Spoločne putujeme už 500 rokov" schváleného v rámci Programu Interreg V-A Poľsko-Slovensko 2014-2020 (PLSK.01.01.00-SK-18-0038/16)

1. Identifikácia verejného obstarávateľa:

Názov organizácie Cirkevný zbor Evanjelickej cirkvi augsburského vyznania na Slovensku Dolný Kubín

IČO: 031902502

Štatutárny zástupca: Mgr. Rastislav Stanček, Ing. Zuzana Kubačková

Sídlo organizácie : Hviezdoslavovo námestie, 1666/34

Internetová adresa: www.ecavdk.webnode.sk  Email: ecavdk@gmail.com

Kontaktné miesto: Hviezdoslavovo námestie, 1666/34, Kontaktné osoby: Ing. Eva Vajzerová, Tel. : 0907 823 221

e-mail: ecavdk@gmail.com

2. Druh zákazky.

Prieskum trhu podľa §117 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon) .

3. Názov zákazky:

Zabezpečenie dopravy pre projekt s názvom: "Spoločne putujeme už 500 rokov" schváleného v rámci Programu Interreg V-A Poľsko-Slovensko 2014-2020 (PLSK.01.01.00-SK-18-0038/16). CPV: 6013000-1

4. Predpokladaná hodnota zákazky: 500€ EUR bez DPH

5. Obsah predmetu zákazky:

Zabezpečenie dopravy pre projekt s názvom: "Spoločne putujeme už 500 rokov" schváleného v rámci Programu Interreg V-A Poľsko-Slovensko 2014-2020. Špecifikácia: Doprava cca 45 osôb autobusom s odchodom z Dolného Kubína o 6,30 a predpokladaným odchodom z Tešína o 19,00 hod dňa 14.7.2018.

6. Možnosť predloženia variantných riešení: Nie

7.Trvanie a rozsah zákazky: podľa požiadaviek verejného obstarávateľa

8.Hlavné podmienky financovania a platobné podmienky alebo odkaz na dokumenty, v ktorých sa uvádzajú: splatnosť faktúr 14 dní

9. Podmienky účasti uchádzačov:

Uchádzač splní podmienky účasti predložením cenovej ponuky v termíne uvedenom v tejto výzve a spôsobom uvedeným v tejto výzve. Objednávateľ môže pred vystavením objednávky, respektíve uzatvorenia zmluvy požadovať predloženie dokladu o oprávnení dodávať službu podľa tejto zákazky.

10. Lehota na predkladanie ponúk:

Do 27.6.2018 do 19.00 hod.

11. Spôsob a adresa, na ktorú sa majú ponuky doručiť

Ponuky sa predkladajú: elektronicky na adresu ecavdk@gmail.com, osobne, alebo poštou na horeuvedenú adresu.

12. Kritériá na hodnotenie ponúk:

Kritérium: najnižšia cena

13. Vyhodnocovanie ponúk:

Dňa 28.6.2018

14. Ďalšie informácie verejného obstarávateľa :

Ponuky uchádzačov musia byť vypracované v rozsahu a forme podľa požiadaviek verejného obstarávateľa podrobne stanovených v tejto výzve.

S úctou

Mgr. Rastislav Stanček, zborový farár

Zabezpečenie dopravy - výzva na predloženie cenovej ponuky

Dolný Kubín
Vytvorené službou Webnode
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky